Oferim Servicii de Cumparaturi pentru Angajatii Dumneavoastra

Cumparaturi Non-Stop pentru Angajati

Cumparaturi multe, nemultumiri multe. Aglomeratia, casierii prea inceti si personalul insuficient altereaza placerea shopping-ului pentru o treime dintre romani, conform unui studiu recent. Nu este nevoie ca angajatii dumneavostra sa isi piarda timpul cu acestea.

Oamenii au program aglomerat la job si deseori prefera sa delege pe altcineva sa se ocupe de aceste activitati atat de neplacute si solicitante uneori.

Putem efectua cumparaturile personale ale angajatilor dumneavoastra care trec prin perioade aglomerate la birou, nemaiavand timp pentru astfel de operatiuni.

Suntem disponibili non-stop, deci putem lucra pentru dumneavoastra chiar si in perioada suprasolicitanta a sarbatorilor.
Listele de cumparaturi sunt intocmite in cateva minute iar produsele sunt livrate la locul de munca sau chiar la domiciliul clientului in maxim doua ore.

Aceasta este o metoda pe care multi angajatori o aleg, pentru ca este un tip de serviciu mai impersonal. Precizam ca clientii pot beneficia de reduceri importante la produsele retailerilor sau producatorilor parteneri, iar cosul va contine intotdeauna produsele necesare sau dorite, la cea mai buna calitate de pe piata.

Astfel, angajatii dumneavoastra vor putea dedica mai mult timp familiei si job-ul-ului lor.

Oferiti si dumneavoastra aceasta facilitate propriilor angajati!