Personal pentru receptie / secretariat

Asiguram Personal pentru Receptie si Secretariat

Receptia organizatiei dumneavoastra reprezinta interfata afacerii dumneavoastra, de aceea o prima impresie buna este cruciala.
Receptionistii ProLogicFM, bine pregatiti si proactivi, se vor asigura ca vizitatorii dumneavoastra vor pleca cu o prima impresie exceptionala, datorita atitudinii pozitive, atente si ospitaliere a acestora.

Printre responsabilitatile acestora se vor regasi: preluarea apelurilor, actualizarea bazei de date a companiei, asigurarea accesului in zona de parcare, coordonarea corespondentei. Membrii receptiei vor fi instruiti periodic pentru a-si dezvolta si mentine abilitatea de a furniza servicii de calitate si pentru a-si consolida abilitatile.

Pentru ca dorim sa oferim servicii complete clientilor nostri, ne-am completat portofoliul de servicii cu:

  • servicii de recrutare si selectie a candidatilor;
  • training personalizat agreat conform SLA si initiere la locul de munca;
  • gestionarea capitalului uman din punct de vedere administrativ;
  • inlocuirea angajatilor pe perioada concediilor sau in caz de demisie.