Oferim Servicii de Cumparaturi pentru Angajatii Dumneavoastra


Cumpărături Non-Stop pentru Angajați

Cumpărături multe, nemulțumiri multe. Aglomerația, cozile, casierii prea lenți și personalul insuficient alterează plăcerea shopping-ului pentru o treime dintre români, conform unui studiu recent. Nu este nevoie ca angajații dumneavoastră să își piardă timpul cu aceste activități.

Oamenii au programe aglomerate la locul de muncă și, deseori, preferă să delege aceste sarcini neplăcute și consumatoare de timp.

Serviciu rapid, dedicat, eficient

Putem efectua cumpărăturile personale ale angajaților dumneavoastră atunci când aceștia trec prin perioade aglomerate la birou și nu mai au timp pentru astfel de operațiuni.

Suntem disponibili non-stop, inclusiv în perioadele de vârf, cum ar fi sărbătorile. Listele de cumpărături sunt completate în doar câteva minute, iar produsele sunt livrate la birou sau la domiciliu în maximum două ore.

Reduceri și produse de top

Acest tip de serviciu este tot mai apreciat de angajatori pentru că este eficient, discret și foarte util. Clienții pot beneficia de reduceri exclusive prin parteneriatele cu retaileri și producători, iar coșul va conține doar produse de calitate superioară, exact ce este dorit sau necesar.

Mai puțin stres, mai mult timp pentru ce contează

Prin acest serviciu, angajații dumneavoastră pot dedica mai mult timp familiei și obligațiilor profesionale, fără a se mai preocupa de cumpărături.

Oferiți și dumneavoastră această facilitate echipei dvs.!















Contactati-ne

Contactați PrologicFM pentru servicii de întreținere premium. Sunați sau trimiteti email acum pentru un mediu mai curat și mai sigur!












Vezi si restul serviciilor


PrologicFM oferă o gamă variată de servicii: curățenie profesională, întreținere washroom, controlul prafului, dezinsecție, dezinfectie, deratizare, deszăpezire eficientă și soluții inovatoare de peisagistică.